KEMPISKAN PERUT DAN HILANGKAN SEMBELIT WAKTU BERPANTANG??


Alhamdulillah.. 22 Julai 2014 saya selamat melahirkan bby boy.. so bermula la proses berpantang bagi saya..Tapi kali ni saya terpaksa berpantang sendiri hanya bertemankan suami tersayang memandangkan Aidilfitri sangat hampir..jadi semua orang sibuk dalam membuat persiapan raya.. tapi xpe la dengan SET BERSALIN LUARAN NAWAL yang sangat user friendly..proses berpantang jadi sangat mudah..

Setiap pagi dan petang saya akan refreshkan diri iaitu mandi dengan air rebusan HERBA MANDIAN AZZAHRA..cuci mis v dengan air herba yang masih suam2 panas yang telah saya tambah dengan buah manjakani supaya darah nifas lancar keluar, sebagai anti funggus n mempercepatkan proses penyembuhan luka2 akibat proses bersalin..


HERBA MANDIAN AZZAHRA ( RM 50 FREE MANJAKANI + POSTAGE)
 untuk penggunaan selama 17 hari berpantang, sy baru guna dalam 3 genggam herba mandian azzahra...memang sangat menjimatkan..




HERBA YANG DAH SIAP DIREBUS
Lepas siap mandi, sy akan bertungku dengan tungku besi 2kg dan guna sarung tungku herba untuk balut tungku besi..darah nifas yang masih banyak memang akan keluar dengan lebih lancar dan berketul2..rasa perut dan ari2 lebih selesa dan perut lebih ketat dan tak longgar lepas bertungku


TUNGKU BESI 2KG + SARUNG TUNGKU HERBA ( RM 87 + postage RM10 )

OPPSSS!! sebelum bertungku, sy sapukan INTENSIVE TONNING LOTION yang memang superbb ni pada perut, peha dan pinggul untuk cepatkan proses mengecilkan + kempiskan perut n kawasan yang berlemak. maklumla lepas beranak perut agak longgar dan menggeleber sbb 9 bulan dah meregang untuk tampung bby kan... EXTRA benefit yang saya dapat is NO MORE SEMBELIT!! Alhamdulillah sangat..so xperlu lah saya amik any supplement untuk sembelit lagi kali ni..JIMAAATTTT..


PERUT KEMPIS + SEMBELIT TIADA
( RM 42  XTERMASUK POSTAGE )
Dah siap sume, saya pakai bengkung kemas2..then boleh la makan pas tu..





Comments

Popular Posts